سایت تفریحی سرگرمی

تفریحی و سرگرمی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار
bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان
Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

یک فنجون لبخند

يكشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۲، ۰۸:۰۴ ب.ظ

آموزش یک اصفهانی به پسرش در مورد پست کردن نامه ها بدون تمبر :

خب حواسدا جمع کون بچه ... آدرسی گیرنده را به جا فرستنده بنویس آ بعد بندازش تو صنداقی پست ...

.

او وخ پست چی کا میکنه ؟ ... میبینه تمبر نداره میفرسدش برا فرستنده ... فهمیدی ... ها باریکلا باباچی !

×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

لعنتی این صفحه آی پد چقدر زوود کثیف میشه

.

.

الان فهمیدین من آی پد خریدم یا نه !

×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

امروز خواستم برم تو افق محو شم

دیدم فیلتره

هزار بار گفتم میرین اونجا کارتون شرعی باشه !

حالا من کدوم گوری محو شم !

×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

 

من حداقل 15 حقیقت رو راجع به شما میدونم:

1.الان توی اینترنتی
2. الان توی پی سی هستی 
3. یک انسان هستی{-42-}
4.الان داری پست منو میخونی
5.تو نمیتونی با زبون بیرون بگی ژ
7.الان داری امتحان میکنی
8.الان خنده ات گرفت
9.اصلا ندیدی که عدد 6 رو جا انداخته ام
10. الان چک کردی ببینی واقعا جا انداختم عدد 6 رو یا نه
11. الان باز خندیدی
12. نمیدونی که من یه عدد رو هم چند بار نوشتم
13. الان چک کردی ببینی کدومه
14. پیداش نکردی و داری فحشم میدی
15. ولی نمیدونی که منم دارم به تو میخندم چون منظورم عدد 1 بود که 7 بار تا الان نوشتم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۱۸
صابر پوررحیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی