سایت تفریحی سرگرمی

تفریحی و سرگرمی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار
bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان
Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

جک خنده د ار بخوانید

چهارشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۹:۴۴ ب.ظ

طرف آخر عمری بچه هاشو جمع کرد تا براشون وصیت کنه.

گفت : فرزندانم با هم متحد باشین چون یک دست صدا نداره ؛

بعد بچه هاش همه بشکن زدن یارو ضایع شد آخر عمری!

 

اگه خوشتون اومد به ادامه ی مطلب برید............



طرف به انگلیسیه میگه اسمت چیه؟میگه وات هستم ، جیمز وات...

انگلیسیه میپرسه اسم تو چیه؟ طرف میگه باس هستم ، عـَب باس!

 

به غضنفر میگن : خانمت فوت کرده ، بسوزونیمش یا خاکش کنیم ؟؟؟
میگه : اصلا ریسک نکنین ؛ اول بسوزونیدش بعد خاکش کنین !

 

آنجلیناجولى اگر ایرانى بود در نوجوانى ازسوى دوست و آشنا

یه لقب “لب شترى” بهش می دادندو اعتماد به نفسش نابودمی شد

و الآن منشى درمانگاه بود !

 

غضنفر به همسرش :
عزیزم اگه موبایلت زنگ نمیزنه بدون منم … چون شارژ ندارم !

 

با کلی شوق و ذوق رفتم خونه ، میگم پدر جان استادمون گفت بین همه ی کلاس ها من بالاترین نمره رو گرفتم ! میگه : ببین دیگه بقیه چقدر خنگن !!!

از یه گربه میپرسن مدرکت چیه ؟ میگه : پی شی دانشگاهی !

 

تلفن مدرسه زنگ زد و مدیر گوشی را برداشت !
مدیر : بفرمایید !
صدا : آقای مدیر ، پسرم امروز نمی تواند به مدرسه بیاید !
مدیر : شما کی هستید ؟
صدا : من پدرم هستم !!!

به یارو میگن: توی عمرت، سخت‌ترین کاری که کردی چی بوده؟ میگه: پر کردن نمکدون! میگن: چرا؟ جواب میده: آخه سوراخ‌هاش خیلی ریزه

یارو میره مهمانی . وقتی میاد بیرون میبینه کفشاش نیست ، میگه ۴ حالت داره : ۱ – نیومدم ؟ ۲ – بدون کفش اومدم ؟؟ ۳ – اومدمو رفتم ؟ ۴- بعداّ میام

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۱
صابر پوررحیمی

نظرات  (۱)

خیلی بامزه بودن
ممنون از زحماتتون
خدافظ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی